2012. április 11., szerda

Ízelítő2. A következő már a teljes fejezet lesz :)) És nézzétek meg, mit írtam ki oldalra :D                                                                  ( Ide xD ) 


- Sajnálom, tényleg. De este még sosem voltam itt. Főleg nem viharban. Fogalmam sincs, merre kell menni. – Mondta lehajtott fejjel Giovanna, mire Tom átölelte a vállát. Erre a kijelentésre lassacskán kitört a pánik. Niall a lábát átfogva hintázott, és csak azt hajtogatta, hogy éhen fogunk halni. A következő áldozat Zayn volt. Először csak azt hittük, spontán végigjárja a házat. De miután már kétségbeesetten járkált ide-oda, kezdtünk aggódni.
- Hé, haver! Minden rendben van veled? – Kérdezte Danny.
- Sehol egy tükör. Nincs tükör. Sehol egy hajzselé. Nincs hajzselé. – Motyogta egyre hangosabban.
- Nesze, itt az enyém. – dobta oda Dan neki. Mire Zayn úgy vetődött a félig üres üvegcse után, mintha az élete múlna rajta. Utána pedig mosolyogva az arcához dörzsölte. Felállt, és az arca egy pillanat alatt változott fanyarúvá.
- Nincs tükör! - ,,sírta”.
- Add, majd én belövöm neked. – Nyafogta nyávogós hangján Savannah, miközben végre abbahagyta Dougie piszkálását.
- Nehogy hozzáérj! – Hátrált Zayn fenyegetőn feltartott kézzel.
- Ugyan már! Szívesen megcsinálom. – Közelített felé Savannah, aki úgy látszik, nem bírja felfogni a szavak jelentését. Így Zayn nem tudott mást tenni, egy jól célzott karateütéssel fellökte a nyafis libát. A baj csak az volt, hogy ez az ütés őt is kizökkentettet a stabil állásából, és egyenesen a hajzselére esett.
- Neeeee! – Kiabálta, miközben próbálta összeszedni az összetört darabokat. De minden hiába volt. Savannah esés közben belém kapaszkodott, így én is vele estem. A fejem akkorát koppant a padlóban, hogy az még nekem is fájt volna…de várjunk csak! Ez nekem fájt. Vagy nem?
- Lexy! – Sietett hozzám Dougie, de bele ütközött a kóválygó Harrybe. Mármint a One Direction-ös Harrybe. A másik feltartott telefonnal keresett valami jelet. Jul, és Ashley is a fejüket fogták, ugyanis a nagy zavarodottságban összeütköztek. Louis törökülésben ült a csíkos pólójában, és a kantáros gatyájában, és sírt az anyja után. Liam Sammel veszekedett. Danny az üvege miatt jajdogált. Alison Harryvel replikázott valami Forma-1 miatt. Tom Kegannel próbált rendet tenni, miközben Giovanna riadtan nézett körül. Mint egy cirkuszban, vagy állatkertben. Éreztem, hogy valami meleg folyadék csordogál a fejemtől a nyakamig. Na, még csak ez hiányzott! És ez még semmi ahhoz képest, ami következett. Hirtelen egy hatalmas villanás, egy eget rengető dörgés, és a villanyok kialudtak.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése