2012. október 8., hétfő

Díj!!!!






ÉS ÍME AZ ELSŐ DÍJUNK DOROTHY-tól !!!! :D

Amit nagyon szépen köszönünk J

TEHÁT AKKOR:

- Mindenkinek 11 dolgot kell magáról írnia.
- A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
- A jelöltnek újabb 11 kérdést kell feltennie.
- 11 embert meg kell jelölni linkkel együtt.
- Nincs vissza adás-jelölés.

11 DOLOG MAGAMRÓL:

1.     Meglepő módon szeretek írni./ Brooklynba élek.
2.     Olvasni is szeretek, de nagyon!!/ 15 éves vagyok.
3.     Nagyon nehéz magamról írnom. :D/Amint eddig látjátok magamról nem tudok beszélni... de 3. szempontnak jöhet az, hogy szemüveges vagyok. :D
4.     Szerintem ha nincs zene, megáll az élet./ Imádom a természetet.
5.     Most is zenét hallgatok J/Szeretek a konyhában lenni és főzni anyukámmal.
6.     Kedvenc bandám a McFly ­./ Kedvenc időtöltésem természetesen az írás. 
7.     Most fogalmam sincs, mit írhatnék még./ Számomra a legfontosabb emberek a barátaim és a családom. 
8.     Kicsit várom a sulit, mert kíváncsi vagyok./ Életem a zene
9.     Nem, nem vagyok UFO csak új lesz a suli :D/Imádom Spanyolországot, Angliát, Franciaországot, Ausztráliát, Japánt és persze Amerikát.
10.          Éppen az új fejezeten dolgozom ;)/ A legfontosabb dolog, imádom a One Directiont. :) 
11.          Nehezen, de összehoztam ezt a 11 dolgot. Kicsit béna, de ez vanJ/

KÉRDÉSEK:

1. Kedvenc énekes?
  - Nagyon nincs kedvenc…/Sok van. grin Adele, Bruno Mars, Chris Brown, Demi Lovato, Michael Buble, Taylor Swift... stb. 
2. Mitől félsz most?
  - Öhm….a többi kérdéstől? :D/Szeptember 6.-ától. 
3. Milyen zene szól most nálad?
  - Plain White T’s- Boomerang/Karmin-Brokenhearted
4. Mit olvasol most?
  - A kérdéseket :P. Amúgy meg a Szent Johanna Gimit J/Susan Wiggs: Ma este megtalállak
5. Kedvenc szín:
  - KÉK!!!!/ Lila, rózsaszín, kék, korall 
6. Milyen színű a szemed?
 - Hát olyan késesJ/Zöld smileJ
7. Kinek/ minek a hatására kezdtél el írni?
 - Nem tudom, csak úgy jött az ötlet./ Twilight... grinJ
8. Mi a kedvenc ékszered?
- Nem nagyon hordok ékszereket, de ha már muszáj, akkor karkötő./ Nagyon szeretem az ékszereket, ezért nem tudok választani. J
9. Kedvenc szám?
- Nincs, hisz fölöslegesnek tartom J/ 3, 5, 8
10. Kedvenc hónap?
- Mindig ami éppen van J/Május, Október
11. Tudod mi lesz a vége a történetednek?
- Igen, csak mindig változik x)/ Naná smileJ
                                                              (KÉK=ALEXIS, LILA=ASHLEY)

KÉRDÉSEIM:

1.     Miért hoztad létre a blogod?
2.     Örülsz a díjak?
3.     Hogyan jellemeznéd magad három szóval?
4.     Kedvenc idézet?
5.     Kedvenc könyv?
6.     Életed célja?
7.     Kedvenc elfoglaltság?
8.     Kutya, vagy macska?
9.     Tudod mi az a McFly?:)
10.          Tudod ki vagyok én? xD
11.         Örülsz, hogy vége van a kérdéseknek? J


AKIKNEK KÜLDÖM: J





( majd még bővül)


Ui.: A 3. pont komolyan véletlen lett ilyen, nem tudtam, hogy Ashley ezt írja :DDDDD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése